Muzeum im. W. Gombrowicza
Dni Kolbergowskie
Zderzenie pokoleń
Salceson Wizytowy
Projekt współpracy pt. ” Lokalne Atrakcje Kulinarne” akronim LAK
Projekt współpracy pt. ” Lokalne Atrakcje Kulinarne” akronim LAK będzie realizowany w ramach partnerstwa trzech LGD, tj. Stowarzyszeniem Lokalna Grupa Działania „Razem dla Radomki” (Partner nr 1), Lokalnej Grupy Działania Ziemi Siedleckiej (Partner nr 2), oraz zagranicznego Partnera projektu LaboreckéhoobčianskehozdruženiaNováAlternatíva na Słowacji (Partner nr 3) niebędący Lokalną Grupą Działania, realizujący LSR.
Projekt realizowany będzie dwuetapowo w okresie 10 miesięcy w 2023 roku:
Niniejszy projekt współpracy ma na celu wykorzystanie potencjału obszarów wiejskich poprzez wsparcie działalności gospodarczych opartych na lokalnych produktach i usługach, podniesienie wiedzy lokalnych przedsiębiorców i producentów. Rozwój obszaru promocja lokalnych produktów i usług, promocja przedsiębiorców zajmujących się wytwarzaniem produktów i usług lokalnych poprzez realizację działań promocyjnych, edukacyjnych, oraz wspólną integrację, wymianę doświadczeń i aktywizację społeczną na obszarze objętym działaniem partnerskich LGD w okresie 2023 roku.
W ramach projektu Lokalna Grupa Działania „Razem dla Radomki” planuje zrealizować następujące działania:
- Konkurs – promocja producentów lokalnych produktów/usług
- Modernizacja strony internetowej www.paprykaprzytycka.eu
- Wyjazd studyjny 3 dniowy
- Aktualizacja wydawnictwa o produkcie tradycyjnym-papryceprzytyckiej
- Organizacja seminarium promującego produkty lokalne i tradycyjne.
- Opracowanie publikacji dot. pomysłu na biznes w kontekście produktu lokalnego – szanse na powstanie i rozwój – e-book Produkt lokalny pomysł na biznes
- Zakup wyposażenia służącego do prowadzenia szkoleń, prezentacji i promocji lokalnego biznesu na terenie LGD „Razem dla Radomki”
- Promocja i rozwój lokalnego biznesu (w tym produktów lokalnych) przy pomocy nowoczesnych i innowacyjnych metod szkoleń.
- Szkolenie w zakresie promocji na stronach internetowych.
- Organizacja warsztatów „Design Thinking w promocji lokalnego produktu/usługi.
- Organizacja szkolenia Branding marki w promocji lokalnego produktu/usługi.
- Organizacja szkolenia/warsztatów w zakresie fotografii kulinarnej przy pomocy smartfona – – forma rozwoju lokalnych producentów żywności.
- Organizacja szkolenia w zakresie Krótkie łańcuchy dostaw.
- Organizacja szkolenia w zakresie Jak zacząć i prowadzić biznes, aby był opłacalny. C.1.8.7 Zakup materiałów szkoleniowych.